מסיבות פסח 2022 - כל המסיבות הכי שוות בחג!

מסיבות פסח 2022 - מידע והזמנת כרטיסים

מסיבות פסח 2022

כל המידע שאתם צריכים על מסיבות פסח 2022

חג פסח מתקרב לו ובהחלט יש סיבה למסיבה, עם מגוון ענק של מסיבות פסח 2022 שוות במיוחד! החל ממסיבות צהריים מושלמות כיאה לחודש אפריל החמים. דרך לוקיישנים מושלמים ומרכזיים ועד מסיבות ליליות עד שעות הזריחה. כל זאת, עם מיטב האמנים המובילים בישראל, תפאורה מושלמת ואינספור בליינים באווירת פסח חגיגית וייחודית. כך שאין ספק, שאת חג פסח 2022 אתם לא תפסיקו לחגוג!

לאור זאת, ריכזנו לכם מספר מסיבות פסח 2022 שוות במיוחד לחגוג בהן את החג. בואו נתחיל!

Gossip Passover 15.4 Haoman 17

אם אתם מחפשים לברוח ישר אחריי סעודת ליל הסדר אל מסיבת פסח מושלמת, זאת המסיבה האידיאלית עבורכם! עם ליין אפ מטורף ובו מיטב הדיג'יים המובילים את סצנת הטכנו הישראלית ולוקיישן מנצח בדמות מועדון האומן 17 המוכר. כל אלו, מוכיחים מדוע מסיבה זו נחשבת לאחת מן מסיבות פסח 2022 שהכי שווה לצאת אליהן.

לרכישת כרטיסים ומידע נוסף

Festival Passover on The Beach • BoDeGi • 16.04

מחפשים לנצל את מזג האוויר החמים של חודש אפריל הישראלי עם מסיבת צהריים מושלמת?. זאת המסיבה השווה ביותר עבורכם! עם לוקיישן מהפנט על קו הים התיכון וסוללת אמנים מובילה שתנגן לכם במשך 11 שעות! –  מצהריי היום עד הלילה!. כל אלו, יוצרים את מסיבת הצהריים הכי שווה בחג פסח 2022, ואתם? פשוט לא רוצים לפספס אותה!

לרכישת כרטיסים ומידע נוסף

Animals presents – Passover Maze 21.4

ממשיכים עם המסיבה האחרונה מבין מסיבות פסח הכי שוות בחג הקרוב. הפעם מבית הפקת Animals המוכרת והטובה. עם מסיבה פשוט מושלמת מיד לאחר סעודת החג השני ובה ליין אפ מפוצץ ולא נגמר של טובי הדיג'יים של סצנת הטכנו הישראלית שידאגו שהרגליים שלכם לא ינוחו לשנייה אחת! בנוסף, המסיבה תערך בלוקיישן מרכזי בלב ליבה של תל אביב התוססת. כל אלו, יוצרים את מסיבת פסח המושלמת לחתום בה את החג. ניפגש ברחבה!

לרכישת כרטיסים ומידע נוסף

אז לסיכום, בחג הקרוב צפויות לנו מגוון של מסיבות פסח 2022 שוות במיוחד! עם לוקיישנים מרכזיים ועוצרי נשימה, סוללת דיג'יים בועטת ואיכותית וכמובן לו״ז מסיבות מלא. כל זאת, כדי להבטיח שאת חג פסח 2022 נחגוג ללא הפסקה – כמו שרק העם הישראלי יודע!

מאחלים לכם חג שמח ומהנה! ?

מה עלות כרטיס כניסה למסיבה המפורסמת בפורטל?ֿ

ובכן, עלות הכניסה לכל מסיבה משתנה ממסיבה למסיבה. לרוב, עלויות הכניסה יעלו ככל שמועד המסיבה יתקרב. על מנת לקבל מידע אודות עלות הכניסה למסיבה בה אתם מעוניינים, היכנסו אל קישור רכישת כרטיס בצורה מקוונת אשר בו יצוין העלות הנוכחית.

כיצד ניתן להזמין כרטיס כניסה למסיבה?

ניתן להזמין כרטיס כניסה למסיבה בה אתם מעוניינים על ידי אחת מהדרכים הבאות. רכישה מקוונת דרך קישור ייעודי ומאובטח אשר מפורסם בעמוד המסיבה או לחילופין על ידי תשלום בכניסה למקום המסיבה.

כיצד אני יודע מהן דרישות הגיל להשתתפות במסיבות בפורטל שלכם?

יש להיכנס אל עמוד המסיבה הקיים בפורטל שלנו ובו יצוינו כל הפרטים הרלוונטים אודות הגיל. בנוסף לכך, ניתן לדעת דרישות גיל גם בתוך קישור רכישת כרטיסים בצורה מקוונת אשר מפורסמים גם הם בפורטל פורים.

האם פורטל פורים אחראי על שביעות רצוני לגביי אחת מן המסיבות?

ובכן, לצערנו אין באחריות הפורטל לוודא שביעות רצונכם בנוגע לאחת מן המסיבות המפורסמות. כלומר, פורטל פורים מעניק במה לפרסום מסיבות ספציפית לתקופת חג פורים. כל זאת, על מנת לרכז לכם את כל המסיבות השוות בפורים במקום אחד.

האם יש לכם המלצה עבור מסיבה מסוימת?

תחילה, חשוב לומר כי פורטל פורים מעניק את הבמה לפרסום מסיבות שונות במהלך חג פורים. אנו בפורטל שמים דגש רב על אובייקטיביות בכל הנוגע להמלצות וזאת על מנת להעניק לספקים ולמסיבות שלהם הזדמנות שווה. אך יחד עם זאת, ברשותכם האפשרות להשאיר תגובות עבור הספקים ואף לקרוא תגובות קיימות. כל אלו, יעזרו לכם לקבל רושם ראשוני עבור איכות השירות של כל ספק.

היכן מתקיימת כל מסיבה?

תחילה, כל מסיבה אשר מפורסמת בפורטל שלנו תכלול פרטים אודותיה ובין היתר גם את המיקום שלה. לפיכך, על מנת לקבל את המיקום של המסיבה בה אתם מעוניינים, היכנסו את העמוד הייחודי שלה בפורטל שלנו.
whatsupp